Monday 9 May 2011

Thursday with zombie mates

Meidän lukiossa oli viime viikolla joku teemaviikko,ja torstaina oli pukeutumiskilpailu, jossa jokaisen luokan piti pukeutua jonkun tietyn teemaan mukaan. Meidän luokka pukeutui zombeiksi ja me voitettiin se kilpailu. Palkintona oli 20 kiloa karkkia, jos nyt oikein muistan!
Minä ja Katariina 
Se joka sanoo,että kuvislinjalaiset on ihan normaaleja, ei taida itsekään olla.. :D

Oon ollut tosi onnellinen koko tämän viikon. Ainakin nyt tuntuu siltä, kun muistelen mennyttä viikkoa.
Tässä vois olla kourallinen syitä miksi olen onnellinen:

  •  Ei tuu mieleen, että olisi tapahtunut mitään kovin kamalaa (paitsi yhtäkkiä alkavia lumi-tai vesisadekuuroja jotka kastelee parissa minuutissa).
  •  En stressaa asioista, en ole tehnyt koulun eteen yhtikäs mitään pariin kuukauteen. Ehkä tässä on yksi painavimmista syy miksi oon niin tyytyväinen mun elämään just nyt. Okei , kyllä mulla oikeasti hävettää vähän että ei koulu kiinnosta.  Mutta oikeasti ihmiset jotka stressaa koulun takia öin ja päivin , on vähän raasuja.
  • Olen viettänyt laatuaikaa pikkusiskoni kanssa.
  • Kesä tulee!
  • Lähden alle kahden viikon päästä Ranskaan
  • En ole riidoissa kenenkään kanssa (okei emmä yleensäkään oo mutta anyways
  • Poikaystäväni Aatu on todella iso tekijä onnellisuuteeni. purr
Olin perjantaina  Aatulla yötä, vietettiin oikein perinteinen koti-ilta sen vanhojen kavereiden kanssa ja katsottiin ihanan huono amerikkalainen kokoperheenpaskakomedia, ja seuraavana päivänä tehtiin ruokaa. Kokkaaminen on tosi mukavaa, vaikka olen kyllä tosi laiska kokki joten usein mua ei keittokauha kädessä näe! Me tehtiin (read as: yritettiin tehdä) lasagnea ja dominojuustokakkua. Oltiin Aatun kanssa kyllä  vähän pettyneitä , kun niiden ruokien tekemiseen meni monta tuntia ja jostain kumman syystä sekä lasagne, että kakku piti syödä syvältä lautaselta lusikalla, koska niistä tuli niin löysiä.. Pitääkö juustokakun antaa jähmettyä paiston jälkeen,vai mikä ihme siinä saattoi epäonnistui?! :---(. Haluaisiko joku valistuneempi kokki valaista amatööriä?

No comments:

Post a Comment