Monday 2 May 2011

Vappen med kranavatten ja ydinpommeja

Pitkästä aikaa kirjoittelen taas blogiin. Jotenkin kirjoittaminen on tuntunut nyt viime aikoina vastenmieliseltä touhulta, ja oon ollut laiska (vielä laiskempi kuin normaalisti, if it's even possible). Mulla on ollut paras kuukausi pitkään aikaan! Mm. siksi, että mun perhe on ollut 4 viikonloppua poissa kotoa, ja oon saanut mellastaa kotona miten huvittaa. Ahhhhh rakastan yksin (ainakin melkein yksin) kotona olemista niiin paljon kun on koko talo ihan omassa käytössä, eikä kukaan tule mäkättämään tai karjuun tai muuten vaan ärsyttään mua. 

Ja niin joo mun bändillä Anestesialla oli perjantaina ensimmäinen keikka! Se meni ihan semihyvin, vaikka ehkä pikkasen mokailtiin mutta se varmaan annetaan anteeksi kun tosiaan ollaan oltu kasassa vasta 2kk . Ja oon tasan sen pituisen ajan soittanut bassoa että sinänsä aika kiitettävä suoritus. Vaikka toisaalta, me soitetaan punkkia eikä se ole mitenkään erityisen hankalaa soitettavaa kun on niin yksinkertaiset riffit. It's all about attitude, isn't it?  Keikka oli yhdellä nuorisotilalla, ja siellä esiintyi myös Parantola, kavereideni bändi. Keikan jälkeen poikaystäväni Aatu tarjos bändiläisille nortit ja myöhemmin meillä korkattiin kuohari eka keikan kunniaksi!
Tässä me muka vähän soitellaan!

ihan vapun kunniaksi muokkasin nää kuvat näin riemunkirjaviksi! hip hei saatana! Ja absolutistit hiljaa!

                 Vappu meni odotettua paremmin, vaikka olikin aika helvetin kylmä ilma. Saanan luona oli tosi hauskat partyt ja sieltä mentiin myöhemmin jonkun Valtterin bileisiin. Vaikka yleensä oon aina vappuna rannalla, en tänä vuonna jaksanut mennä sinne kun oli niin kylmä ilma ja oli tsäänsit juhlia sisälläkin. 

Oli muuten aika karua, kun juttelin tänään kaverini Kaisan kanssa Osama  bin Ladenin kuolemasta, josta kerrottiin tänään uutisissa. Siis Al Qaidahan on nyt uhannut ruveta viskomaan ydinpommeja kun niiden johtaja on tapettu. Ja kun mun äiti lähtee tällä viikolla Ranskaan, rupesin kelaamaan, että varmaan aika riskaabelia lähteä matkustaan lentokoneella, nyt kun  bin Ladenin kätyrit lähtee kostoreissulle ja mikä parasta mä meen pikkusiskoni kanssa myös sinne 2 viikon päästä. Nyt vähän kuumottaa kieltämättä koska Ranska on kuitenkin keski-Euroopassa ja sinne saatettaisiin ihan hyvin käydä viskaamassa pari pommia. Vaikka enemmän mä toki oisin huolissani jos olisin menossa Jenkkeihin. Tällä hetkellä en oikesti kadehdi Amerikkalaisia.. Miten musta tosin tuntuu, että Osamaa ei oikeasti ole tapettu. Sen kuolleesta ruumiista on netissä niin outoja,ihan selkeästi muokattuja kuvia. Who knows.  Anyways ootan Ranskan reissua innolla!  Voikun olisin nää 6 vuotta, jotka oon opiskellut ranskaa, tehnyt tunnilla muutakin kun nukkunut niin osaisin ehkä sanoa ranskaksi muutakin kun crottes des chiens ja va te faire enculer.  No eihän sitä tiedä vaikka joku kaunis päivä joku mäjäyttäis mua sanakirjalla päähän ja yhtäkkiä ranskan kielioppi tömähtäis mun päähän jajooojoojoojolehmätki lentää.

Ja PS. mä sain kesätöitä sellaisesta paikallislehdestä, nyt mulla on varaa lähteä Ruisrockiin ja Puntalaan kesällä FUCK YEAH!

No comments:

Post a Comment