Friday 15 July 2011

cotton candy dreams & conspiracy theories



 En ole pitkään aikaan kirjoitellut mitään, ei ole jotenkin ollut aikaa. Yksi syy on myös se, että olin Ruisrockissa viime viikonloppuna. Oli tosi jännittävää lähteä sinne, koska tää oli eka kerta kun menin isoille festareille kotipaikkakunnan (hip hooray Rovaniemi) ulkopuolelle. En uskaltanut ottaa järkkäriäni mukaan, koska olis ollut tosi shit situation jos se olis mennyt rikki, koska tarvin sitä työnikin puolesta. Eli Ruissista ei nyt ole mitään kuvamatskua.
   Oli aivan ihana päästä neljän päivän telttailun jälkeen kotiin. Jotenkin mikro ja oma sänky ja kuuma suihku rupesivat tuntumaan helvetin luksukselta bajamajojen ja kuivien riisikakkujen jälkeen. Varmaan toi on just yks syy miksi ihmiset menee telttailemaan/festareille. Naah, siis olihan Ruississa tosi hyviä esiintyjiäkin, esim itse kävin tsekkaamassa The Nationalin (nukahdin kesken keikan wtf ) , Hurtsin, Pelle Miljoonan, Pariisin Kevään  , Laman, SMG ja mitäs mitäs muita. No en muista mutta oli kivaa. That's it. Kello on puoli viisi aamulla, ja jotenkin ei nyt ajatus lennä ,ylläri pylläri.

Joo, laitoin sitten pinkiksi hiukset kuten ehkä kuvasta näkyy. Tää oli joku extempore idea, kun mulla oli jäänyt punaista colourmaskia the punaisten hiuksien aikakaudeltani, niin värjäsin sillä mun fledan. Eihän se väri kestä kun sen pari pesua, mutta ääääää oon niin onnellinen että mulla vihdoinkin on pinkki tukka! Oon haaveillut siitä koko elämäni ajan. Vakavasti harkitsen ihan oikean pinkin hiuksvärin ostamista. Äitini ei supportaa asiaa, näytän kuulemma jo nyt aika pelottavalta sivukaljuineni ja korvavenytyksineni. Huh-huh.


Löysin muuten äsken almost maailman parhaan pelin ! Käykää tsekkaamassa. Oon luukuttanut tota varmaan 2 tuntia putkeen.

No comments:

Post a Comment