Sunday 27 November 2011

Great shipwreck of life

Tällä viikolla on tullut esille todella omituisia asioita ihmisistä, jotka mä luulin tuntevani ja joihin luulin pystyväni luottamaan. Yhtäkkiä, pala palalta alkoi paljastua asioita joita en olisi ikinä voinut uskoa jonkun tekevän. Ja näille teoille oli monta todistajaa. Olen järkyttynyt. Ja yhtäkkiä nämä " rehelliset todistajat" sanovatkin, etteivät ole väittäneet mitään se kaltaistakaan eikä varmasti ole tapahtunut mitään ehkä välttämättä sittenkään kuitenkaan.

Vaikka tässä parin viikon sisällä on ollut melko paljon vastoinkäymisiä ihmissuhderintamalla, olen maailman onnellisin kun minulla on myös ystäviä joihin tiedän voivani luottaa 110-prosenttisesti ja he pysyvät vierelläni.

It's been pretty interesting weekend. Lot of drama and gossip. I don't know who is telling the truth for me, and who is asshole liar liar pants on fire who wants to hurt me. It feels like this is somekind of  punishment for me for ending a relationship. People are just stabing eatch other's back and I can't stand this big web of lies and fraud.  Big question is: Who's the one I can trust?

5 comments:

  1. Kuules, en oo varmaan ainoa ihminen joka ajattelee näin mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että blogis on suuremman lukijamäärän arvoinen!! En tiiä mitään näin kiinnostavasisältöistä blogia kuin tämä :)

    ReplyDelete
  2. äää kiitos kovasti anni! ♥ Hehee, jos susta tuntuu että tää mun blogi vois kiinnostaa joitakin sun kavereita, niin vinkkaa niillekin ihmeessä tästä;))!

    ReplyDelete
  3. wow WHERE did you get that necklace, it's unreal!

    LuvLux
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. made it by myself! It's been my favourite necklace for 2 years now. THANK YOU! :--)

      Delete
  4. kompatakseni edellistä, tuo koru on aivan järisyttävän ihana!

    ReplyDelete