Sunday 18 December 2011

Brunette again

Sain vihdoinkin värjättyä hiukseni ruskeiksi! En jaksanut katsella enää mun sini-harmaa-ruskea-blondi-keltaista tikkurilan värikarttaa joten rupesin suunnittelemaan ruskeaa lettiä. Mummuni kuuli ideastani, ja tarjoutui ilomielin maksamaan kampaajakäyntini koska hän inhoaa shokkivärihiuskokeilujani :D
Hiukset värjäyksen lisäksi leikattiin, ja nyt mulla on mielettömän kivat , keskilyhyet hiukset! En tajunnutkaan miten kovasti ikävöin mun lyhyitä hiuksia.

Ajattelin myös kertoa teille mun rakkaasta harrastuksesta , astangajoogasta. Olen nyt puoli vuotta käynyt astangajooga tunneilla, ja olen kovasti tykännyt siitä. Ennen  kävin äitini ohjaamilla, rauhallisemmilla hathajooga-tunneilla mutta se ei sopinut minulle niin hyvin kuin astanga. Olen myös pari kertaa ollut äitini ja siskoni kanssa saarijärvellä perhejoogakurssilla, mikä on ollut todella ihana kokemus: Puoli viikkoa keskellä metsää ihanalla joogaopistolla, syöden pelkkää kasvisruokaa ja pari kertaa päivässä joogaharjoitus. Opistolla on myös savusauna ja ranta missä voi uida. Siellä olen tutustunut mukaviin ihmisiin, joiden takia odotan innolla ensi vuoden joogakurssia!
Rakennus, jossa käyn joogatunneilla, on ulkoapäin mielettömän RUMA ... (älkää kysykö miksi kuva näyttää noin rakeiselta)
... Mutta joogasali itsessään on aivan ihana! Salissa on kaunis oranssi värimaailma ja seinällä kuva Buddhasta (Buddhan kuvan vieressä salin reunalla on minun vakipaikkani). Ikkunalaudalla on Buddhapatsas ja kynttilä. Varsinkin sateisina iltoina on ihana joogailla Romotken salilla, kun liikennevalot näkyvät salin ikkunoista sadepisaraverhon läpi ja joogien puhinan alta voi kuulla kuinka sade ropisee ikkunaan.
English: 
I dyed my hair to brown,oh jesus I love it!

1 comment:

  1. hei mäki rupeen käymää tuol astangas tammikuussa äitin kaa!!!!!! see ya there sitte !!

    ReplyDelete